به کجا چنین شتابان
 
 
 

به کجا چنین شتابان
ارسال شده در پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, - 11:50

به کجا چنین شتابان گون از نسیم پرسد

دل من گرفته زین جا

هوس سفر نداری

زغبار این بیابان

همه آرزویم اما 

چه کنم که بسته پایم

به کجا چنین شتابان

به جز این سرا،سرایم

به هر ان کجا که رفتی

به شکوفه ها به باران

برسان سلام مارا.

 

 



نظرات شما عزیزان:

mohamad37
ساعت23:52---27 ارديبهشت 1392
سلاممممممممم دوست گلم ممنون که بهم سر زدی من اومدم راستی من با همین اسم لینکت کردم تو هم با اسم لبخند منو لینک کن مرسیییییییی

مهدیه
ساعت16:33---12 ارديبهشت 1392
بغض بزرگترین نوع اعتراض در برابر آدم هاست اگر بشکنه دیگه اعتراض نیست التماسه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده fatima